Sağlık

Doğru Beslenme Yöntemleri ile İştahınızı Kontrol Altında Tutmanın Basit İpuçları

Merhaba. Bazı günler iştahımız kontrolden çıkar ama bazı küçük ipuçlarıyla iştahımızı kontrol etmenin kolay bir yolu var. Nasıl? Detaylar içerikte!

Kaynak:https://medium.com/change-your-mind/f…

Hepimizin yiyecekler tarafından yönlendirilmek yerine yiyecekleri kendi avantajımıza kullanmamız gerekiyor. Midemizi tok ve gücümüzü yüksek tutmak için iştahımızı kontrol etmeliyiz.

Diyet yaptığımızda vücudumuzun ihtiyaç duyduğu besin giderlerinden mahrum kalabiliyoruz. Bu yüzden çok açız. Mesele mükemmel gıdalardan mahrumiyette değil, gerçek gıdaları seçerek yeme alışkanlıklarını belirlemekte.

Ucuz yiyecekler iştahımızı tutamaz, acıktırır ve fazla yemek yememize neden olur. Uzun vadede kaçınmak istediğimiz tek şey bu.

İşte iştahımızı azaltacak 4 mükemmel tüyo;

1. İnsanlar ne yazık ki doğru dürüst su içmiyorlar. Susuz kaldığımızda konsantre olamayız. Ayrıca, doğru dürüst içmediğimizde midemiz guruldar. Kendimizi bunun açlık olduğuna inandırmak yerine su içersek, mide germe reseptörlerimiz beyne tokluk sinyali verir ve açlık hormonlarını baskılar.

2. Beyaz eşyalardan uzak durun. Beyaz derken dilimlenmiş ekmeği kastediyoruz. Bağırsaklarımız için en iyi ekmek ekşi mayadır ve besin değeri de içerir. Beyaz ekmek, besinlerden yoksundur ve büyük olasılıkla hamur işleri gibi rafine bir biçimde yapılır.

3. Kan şekerini sabit tutmayı hedefleyin. İştahınız, ruh haliniz ve sağlığınız için çok değerlidir. Yemeklerinizi tutarlı tutmak, iştahınızı kontrol etmede değerlidir. Protein, karbonhidrat ve yağın güzel bir kısmı, kan dolaşımına giren glikoz oranını yavaşlatmaya yardımcı olur. O zaman ne olur, iştahınız tatmin olur.

4. Çiğnemenin tokluk hissini güçlendirmeye yardımcı olduğunu biliyor muydunuz? Çiğnemesi daha uzun süren yiyecekleri yediğinizde, daha çabuk doyarsınız ve daha az kalori alırsınız. Örneğin havuç, brokoli, elma, salatalık ve kereviz gibi besinler lif açısından zengindir ve su içerir. Sert yiyeceklerin sindirimi çok daha uzun sürer ve sindirim aşamasında kalori yakarsınız.

Gün boyunca doğru beslendiğinizde, susuz kalmadığınızda ve bunu bir yaşam tarzı olarak yapmaya devam ettiğinizde tokluk ve kilo kaybı sağlayabilirsiniz. Bu noktaları takip ettiğinizde kendinizi iyi hissetmek çok daha kolay. Bu bahis hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort